Tämä bloggaus on minulle ihan uusi juttu, joten saas nähdä miten tässä käy. Ajatuksena on siis liittää tänne kuvia omista käsitöistäni, jossei muille, niin itselleni muistoksi.

Olen pienestä tytöstä pitäen rakastanut käsitöitä, mutta iän myötä tuunailu on vähän jäänyt. Nykyään käsityöinto iskee kausittain, milloin huvittaa sitten tehdä mitäkin.

Jouluna 2008 sain ystävältäni lahjaksi itse tehtyjä helmikoruja, josta lähti uusin innostukseni käyntiin. Viimeisen parin vuoden aikana olenkin tehnyt kymmenittäin erilaisia kaula-, korva- ja rannekoruja hankkimistani lasihelmistä! Minua ei enää pitäisi päästää esim. sinelliin ollenkaan, kun kaikki ihanat helmet hyppäävät “vahingossa” mukaan. Tälläkin hetkellä kotona on sadoittain ja tuhansittain erivärisiä helmiä! :)

Neulomisesta ja virkkaamisesta olen pitänyt koko ikäni! Nykyään Novita-lehden tilaajana neuleinnostukseni alkaa välittömästi lehden kilahdettua postilaatikosta. Myös alkava syksy on minulle innoittajana - pitäähän minun saada talvea varten uudet asusteet kuntoon. Myös perheen tytärpuolelle on jo kovaa vauhtia valmistumassa pipot ja hanskat jne. Mieskin vinkuu jo omaa hattuaan!

Sain äidiltäni “uuden” (käytetyn ja huolletun) ompelukoneen viime keväänä. Siitä lähtien mieleni perukoilla on ollut jonkinlaisen ompeluprojektin aloitus. Yhtenä haaveena on ollut tehdä vauvalle tilkkutäkki konttausmatoksi. Ainoastaan sopiva vauva on puuttunut tämän haaveen toteuttamisesta. Kun kuulin serkkuni synnyttäneen Ruotsissa pienen Milton pojan 2kk ennen laskettua aikaa, päätin, että nyt minä voin sen tehdä! Ja täkki valmistuu kovaa vauhtia!

Kuvia töistäni alkaa pikkuhiljaa ilmestyä sivuille, saas nähdä mitä tästä kehkeytyy!