Täytin viime viikolla 30 vuotta.. Kääk.

Ei onneksi tullut mitään sen kummempaa kriisiä, kunhan rupesi mietityttämään kuinka vanhalta joku tuntuikaan kun oli 30. Nytkö sitten pitäisi olla aikuinen!? Toisaalta, onpas ihanaa, ettei enää ole 21 - olo on paljon tasapainoisempi kuin silloin. Olen saanut matkustella, asua ulkomailla, opiskella, nähdä maailmaa.. Ja nyt olen vakiintunut ja vakituisessa työssä. Kokemuksia on paljon, enkä päivääkään vaihtaisi pois! Ystäväni äiti sanoi minulle, että hän olisi kovin onnellinen jos saisi vielä olla kolmekymppinen.. Pitää pystyä nauttimaan näistä hetkistä - onneksi olen tehnyt asioita, joista olen haaveillut, eipähän tule mitään isompia kriisejä siitä että jotain jäi tekemättä! Tässä vähän jotain ihania lahjoja, joita rakkaimmat minulle antoivat:

  • Sinellin lahjakortti 50€ <3 <3 <3 <3 <3 <3
  • Lahjakortti jalkahoitoon ja -hierontaan
  • Lahjakortti hiusten värjäykseen ja leikkuuseen
  • ihana Guessin lila laukku <3
  • Illallinen aivan valtavan hyvässä Sushi ravintolassa...
  • Shampanjaa ja suklaata

Lisäksi pieni silmäys ihanaan kukkaloistoon kotonani...

Kyllä nyt tyttöä hemmotellaan....